НУШ

Нова Українська Школа


Особливості викладання англійської мови в 1-2 класі НУШ
Сьогодні перед багатьма вчителями англійської мови, які викладають в початкових класах, постало питання: Що нового на уроках англійської мови  в першому-другому класі?
За концепцією Нової української школи успішними вважаються фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, працювати в команді, досягати поставленої мети, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями. Тому головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатися, і яка даватиме учням не лише знання, а й  вміння їх застосовувати у житті.
Проаналізувувши нові програми та підручники, ми дійшли висновку, що зміст навчання англійської мови в першому-другому класі суттєво  не змінився. Тематика ситуативного спілкування в підручниках різних авторів ідентична, але може змінюватись послідовність викладення тем: Кольори, Числівники в межах 10, Іграшки, Тварини, Члени родини, Їжа, Свята й традиції та ін.
   Суттєво змінюється форма  навчання, а саме: учень знаходиться в центрі навчального процесу, активно включений до процесу отримання нових знань та практичного їх застосування  ( діяльнісний підхід).
   Під час навчання мови шестирічного першокласника  потрібно враховувати його психо-фізиологічні особливості. Діти цього віку дуже активні, мають яскраву уяву, допитливі, вірять в казки, люблять музику та пісні, швидко розуміють ситуацію та використовують сенсорику для пізнання речей. Вони з ентузіазмом сприймають все нове, люблять грати, та сприймають гру за справжнісіньку працю. Першачки швидко вчаться, але й так же швидко забувають; тому вчителю слід планувати багаторазові повторення для кращого засвоєння матеріалу.  В той же самий час дітям шестирічного віку складно  працювати разом (в парах або групах), їх цьому потрібно навчати.

Немає коментарів:

Дописати коментар