Нова Українська Школа
Особливості викладання
англійської мови в 1-2 класі НУШ
Сьогодні перед багатьма вчителями англійської мови, які викладають в
початкових класах, постало питання:” Що нового на уроках англійської мови в першому-другому класі?”
За концепцією Нової української школи успішними вважаються фахівці, які
вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, працювати в команді,
досягати поставленої мети, спілкуватися в багатокультурному середовищі та
володіти іншими сучасними вміннями. Тому головна мета – створити школу, в якій
буде приємно навчатися, і яка даватиме учням не лише знання, а й вміння їх застосовувати у житті.
Проаналізувувши нові програми та підручники, ми дійшли висновку, що зміст
навчання англійської мови в першому-другому класі суттєво не змінився. Тематика ситуативного
спілкування в підручниках різних авторів ідентична, але може змінюватись
послідовність викладення тем: Кольори, Числівники в межах 10, Іграшки, Тварини,
Члени родини, Їжа, Свята й традиції та ін.
Суттєво змінюється форма навчання, а саме: учень знаходиться в центрі
навчального процесу, активно включений до процесу отримання нових знань та
практичного їх застосування (
діяльнісний підхід).
Під час
навчання мови шестирічного першокласника
потрібно враховувати його психо-фізиологічні особливості. Діти цього
віку дуже активні, мають яскраву уяву, допитливі, вірять в казки, люблять
музику та пісні, швидко розуміють ситуацію та використовують сенсорику для
пізнання речей. Вони з ентузіазмом сприймають все нове, люблять грати, та
сприймають гру за справжнісіньку працю. Першачки швидко вчаться, але й так же
швидко забувають; тому вчителю слід планувати багаторазові повторення для
кращого засвоєння матеріалу. В той же
самий час дітям шестирічного віку складно
працювати разом (в парах або групах), їх цьому потрібно навчати.
Немає коментарів:
Дописати коментар